Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu, jeżeli była dołączona do przesyłki.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres (zwróć uwagę, że adres do wysyłki nie jest adresem siedziby firmy):

GunTac Gortych Sarnowski Spółka Jawna

ul. Ceynowy 13B/10

89-600 Chojnice

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami (zwróć uwagę, że adres do wysyłki nie jest adresem siedziby firmy):

GunTac Gortych Sarnowski Spółka Jawna

ul. Ceynowy 13B/10

89-600 Chojnice

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Zwrotu pieniędzy za zakupiony towar dokonamy przy użyciu tego samego kanału płatności, z którego było opłacone zamówienie.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą, dokonamy zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.


Dokonujemy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś przy składaniu zamówienia, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nas z dodatkowymi kosztami obsługi płatności zwrotu.